13 października 2010

samotna komóreczka

Miał być post o fascynującej wycieczce do centrum kataklizmów, ale jakoś nie mam weny, za to przyszło mi do głowy Spostrzeżenie, więc włala ;)

Tak wygląda moja komórka-obecnie-budzik. Jest akurat w sam raz bogato przyozdobiona. A tymczasem... moje różowe cudo nie pobrzękuje nawet jednym marnym dzwoneczkiem u.u Mam nadzieję, że jakoś nadrobię to niewybaczalne zaniedbanie na najbliższej wycieczce. Póki co w fukuoczańskich sklepach jest straszna posucha... O mój losku! (hmm... kto tak mówi? bo na pewno nie ja, ale jakoś mi to pasowało w tym kontekście :P ).

Jednocześnie proszę o feedback, drodzy Czytacze: jaka tematyka Was interesuje? Więcej nudnych omówień co codziennie robię i jakim autobusem jeżdżę na zajęcia, droolingu nad dramami/filmami, czy też właśnie niezobowiązujących, acz mam nadzieję, radosnych pierdółek i Przemyśleń? A może przeciwnie, nie chcecie męczyć wzroku nad tekstem i życzycie sobie jedynie foto-opowieści na picasie?

A także, Rodzino, daj znak życia. Jak tam babunia, martwię się tu o nią, pewnie nie mniej niż ona o mnie ;) Bartuś dostał się wreszcie do przedszkola? I co ze studnią??? :D

5 komentarze:

ren pisze...

Ja poproszę o duuużo zdjęć i jeszcze więcej tekstu. Na każdy temat :D

neko pisze...

Kosmala-san tak mawiała!

Ja chcę nudę dnia codziennego, co jadłaś na śniadanie, ile czasu autobus stał w korku i jaki bezsens japoński odkryłaś dnia dzisiejszego. Pierdółkami i przemyśleniami też nie wzgardzę. Zdecydowanie domagam się dużo texu, co oczywiście nie zwalnia z obowiązkowych picassowych fotostory. :D
Jednym słowem zachłannie łykam wszystko!
(o filmach nie pisz, a najlepiej nie oglądaj, żeby mieć czas pisać o całej reszcie! ;)

aneczka pisze...

No, to rozumiem. Konkretne życzenia od konkretnych kobiet. A reszta co? Jak nie będzie przynajmniej pięciu komci to się obrażę.

Nat pisze...

pożądam fotostory :D ogólne przemyślenia i wynalazki.

Michał Bernat pisze...

ja poprosze o wrazenia z odkrywania miasta i jego uroków :D to bedzie dla mnie taka mała podróż w czasie :)

Prześlij komentarz