1 czerwca 2008

manual ;)

Lepiej późno niż wcale - kilka spraw technicznych ;)

1. Większość zdjęć można powiększać :D Wystarczy tylko kliknąć jak strzałka zmieni się w łapkę ;)
Piszę o tym, bo to wcale nie jest takie oczywiste, wbrew pozorom ;]

2. Staram się tłumaczyć wszystkie japonizmy, sinizmy, anglicyzmy czy fangirlizmy, ale niektóre mogą mi się wydać zbyt oczywiste. Gdyby coś było niejasne, proszę pytać ^^

3. Ustawiłam wyświetlanie 6 dni na stronę - gdyby to było za mało lub za dużo, zostawcie komcia :)

4. Zachęcam do komentowania nawet starych postów. Dostaję informację o wszystkich komentarzach, więc niczego nie przegapię.

5. Filmiki z youtuba z 2006 roku nie działają, bo były zuploadowane na starym koncie, które mi usunęli. Gdyby ktoś jednak chciał je zobaczyć, proszę pisać ^^

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja bym się chciała spytać jak po japońsku będzie "każde zjawisko ma swoją przyczynę", bo muszę się na pamięć nauczyć:D

aneczka pisze...

Genshō wa kanarazu gen’in ga aru ^^

Ale myślę, że jak skończymy oglądać całą serię to pojawi się jeszcze jedna notka ze złotymi myślami senseja XD

neko pisze...

yey, większe zdjęcia!
Ja bym dała więcej postów na stronę^^v

Prześlij komentarz