3 czerwca 2008

Kto tu jest facetem? odsłona 2

Dziś odcinek pod tytułem: Jak naprawić kuchenkę gazową?

1. Zauważyć, że jeden z palników nie działa.
2. Odczekać dwa, trzy tygodnie w nadziei, że może jasie oderwą się od komputera i dla odmiany zrobią coś pożytecznego. A w końcu 75% kuchenki jest sprawne ;P
3. Zadzwonić do Prawdziwego Mężczyzny po instrukcję naprawy.
4. Prawdziwy Mężczyzna wie doskonale jak udrożnić palnik, więc udziela dokładnych wyjaśnień z uwzględnieniem wszelakich potencjalnych niebezpieczeństw, czym nieco zniechęca do zabawy w dłubanie przy kuchence.
5. Odczekać jeszcze trochę, bo przecież zbliża się sesja i trzeba się uczyć a poza tym może niedługo to przestanie być mój problem ;] (Oby oby, ja znowu chcę być nomadem...)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

A wiesz, że to się dobrze składa? Bo u nas w mieszkaniu wszystkie kontakty są wyrwane:D

aneczka pisze...

O, to może być większy problem :/ Zależy od tego, czy tylko wystarczy je dokręcić czy może gniazda są wyrobione ;)
Hehe, szkolenie w zakresie mocowania gniazdek przeszłam gdzieś w szkole podstawowej :D Mój ojciec wychował małego Sobieradzieja ^^

neko pisze...

A ja mam gniazdko, które dymi i iskrzy... dasz mu radę?
XD

Prześlij komentarz