11 czerwca 2008

Hot, hot, hot!

Gorąco się zrobiło, panowie się rozbierają - pomyślałam, że zrobię małe zestawienie^^
Zresztą co ja się będę produkować - Chinka już to idealnie skomentowała ^___^
i usually hate the summery weather you know, i really really really detest the heat. but if it means wuri yong joon would wear less during this season, then... okie, i'll put up with the heat... hee...
W kwestii upału nie do końca się z nią zgadzam - ja wreszcie odtajałam i jestem zachwycona ^___^ Natomiast w kwestii [nie]ubierania się naszych Gwiazd jestem za ;P

Zaczynamy od tego, od czego zacząć musimy :D

Niepokorny Junki mało odsłania, ale za to jak *ufufu*

Koreańczycy prężą muskuły, Japończycy kuszą wystającymi żeberkami ;)
Bardzo mam ochotę dać jeszcze zdjęcie kościotrupka MatsuJuna, ale może nie będę straszyć..
A zresztą, co mi tam ;P
No i może na koniec reprezentant Indii :D

cdn?

8 komentarze:

Anonimowy pisze...

Łoooo, jako druga część składu wielbicielek Yonsamy zostałam powalona i dobrze mi z tym. Zresztą inne chudzinki plus SRK też niczego sobie:P.

Czekam na więcej ubolewając, że w Polsce takich widoków brak;)

Anonimowy pisze...

Ach, gdzie te Maheshe? Nie za dobrze wam?

aneczka pisze...

Prolka, zaglądasz tu regularnie? o.O
Myślałam, że wpadłaś tylko raz przy okazji Maratonu...

Bardzo nam dobrze i w związku z tym absolutnie nie narzekamy :D
A materiału mam tyle, że starczy jeszcze na co najmniej jednego takiego posta :D
Mam też specjalny folder na "tyły", ale nie wiem czy wypada je wklejać... Poza tym to by już oznaczało mój całkowity upadek ;P

neko pisze...

Well, zgadzam się z Chinką, goraco= bleee, no ale jeśli zobaczę dzięki temu mniej-odziane ciacha, to jakoś zdzierżę.

Kyaaaa, mąż w wannie... czy ja mam to zdjęcie? (czy masz może je w większej rozdzielczości, tak by na tapetkę sie nadało?)

KATTUNI- wyjątkowo niekorzystne zdjęcie wybrałaś -_-;

Kyaaa, MatsuJun, talia... daaaawne czasy, teraz jednak ma więcej mięska na sobie i w sumie to lepiej :)

Ostatnie zdjęcie zachwiało równowagę we wszechświecie T_T

Cdn koniecznie! i upadaj całkowicie, nie żałuj sobie!

PS- Ale żeś tagów nastrzelała...

aneczka pisze...

Zdjęcie w wannie mam takiej rozdzielczości jakie się otwiera po kliknięciu ^^

Jak masz jakieś inne zdjęcia Kattunów tego typu to ja chętnie przygarnę ;)

A tagów już dawno tyle wyszło tylko dopiero teraz zdecydowałam się je dać na stronę ;P Teraz kminię czy da się zrobić tak, żeby były tylko na głównej stronie...

Anonimowy pisze...

Wybieram ostatniego jako, że ma najwięcej ciała, a poza tym jest indyjski.:D
Hehe, zawsze myślałam, że Szaruk to chudzina w tym 6-packu, a przy prawdziwych chudzikach, to on kawał chłopa jest.:D

aneczka pisze...

Co nie? Po prostu góra mięśni XD

Anaru pisze...

Nooo, teraz wiem po co Ci było zdjęcie z zestawienia :), Shahrukh faktycznie wygląda na kawał chłopa :)
(a wpadłam w poszukiwaniu takiego pięknego zdjęcia BYJ, które mi Basia pokazywała w firmie - z odchyloną do tyłu głową, uniesioną ręką, piękne ciało....) :)

Prześlij komentarz