24 czerwca 2008

w kieracie

Wróciłam do pracy. Z przyjemnością. Naprawdę^^ Jednak przyjemniej jest wykorzystywać wiedzę niż wbijać ją do głowy ^^

W mojej pracy lubię:
- nienormowany czas pracy :D Jak to miło móc sobie wybrać, kiedy, od której i do której chce się pracować
- to, że czuję, że moje studia się na coś przydały - w końcu różnie z tym bywa
- to, że mam do czynienia ze słownictwem technicznym i mój tato się cieszy jak możemy sobie porozmawiać o geometrii złączy, biegach jałowych itp. A ja lubię jak mój tato się cieszy ^__^
- to, że codziennie mam do czynienia z czymś nowym
- mojego szefa, który co chwilę o czymś gada - ja go uprzejmie słucham, bo w końcu dostaję pieniądze za godzinę ;P
- jak po pracy kupuję sobie obiad za kasę, którą dostałam za godziny w czasie których nic nie robiłam ;]

Nie lubię:
- tego, że muszę dojeżdżać codziennie godzinę w jedną stronę na Hutę :/ No ale z drugiej strony wreszcie mam więcej czasu na książki
- tego, że codziennie mam do czynienia z czymś nowym i nigdy nie wiadomo co to będzie ;]
- mojego szefa, który co chwilę o czymś gada a ja chciałabym się jednak skupić na pracy ;]

Ciekawe czy będę tak samo zadowolona po przepracowaniu dwóch tygodni od poniedziałku do soboty ;]

5 komentarze:

neko pisze...

おつかれ~~い
to czekam na spawozdanie za 2 tygodznie. Zobaczymy^^

Anonimowy pisze...

Przeżyjesz:D

Unknown pisze...

hihi, no perspektywa pewnie się zmienia :) ale potem jaka nauka jest przyjemna... :D W przyrodzie jednak jest jakaś równowaga. Wahadłowa, ale jednak :P

To gdzie Ty pracujesz?

Anonimowy pisze...

To zazdroszczę tych dwóch godzin w tramwaju, bo to faktycznie najlepszy czas na czytanie książek. Tego mi brakuje po wyjeździe z Krakowa, bo dojeżdżając do pracy absolutnie nie mogę sobie na to pozwolić!

aneczka pisze...

Marysiu, jakby Ci tu odpisać, żeby za wiele nie napisać... Wiesz, teraz można do wszystkiego dojść przez google a ja nie chciałabym żeby tu trafiali moi pracodawcy ;P

Więc tak ogólnie pracuję przy tekstach o spawaniu. Nazwa miejsca i tak nic Ci nie powie ;)
Zapraszam do etykietki "kierat", jeśli nie czytałaś całości postów - tam znajdziesz więcej szczegółów mojej fascynującej pracy ^^

Prześlij komentarz