20 października 2010

koncert życzeń

Ogłoszenie parafialne.

Staram się być jak dżin i spełniać wszystkie Wasze zachcianki, ale zaczynam mieć problemy z organizacją na picasie. Nie wiem jak podzielić zdjęcia z Fukuoki, ponieważ z pewnością będzie ich najwięcej, a za jakiś miesiąc pewnie już na tyle dużo, że ciężko się będzie w nich znaleźć zarówno Wam, jak i mnie, przy ich opisywaniu...
Pomyślałam, że może podzielę wszystkie na foldery dotyczące dzielnic, co Wy na to? Będzie trochę więcej miejsc do klikania, ale myślę, że póki co nie ma problemu ze śledzeniem nowych uploadów - zawsze staram się zmienić okładkę albumu, w którym pojawiło się coś nowego.
Jeśli macie jakieś inne propozycje, chętnie wysłucham ^^

Z innych spraw organizacyjnych: Homeczku, ren, skoro już podpisałyście pakt z wujkiem, możecie wpisywać komcie używając adresu mailowego ;) Wtedy dostaniecie automatycznie powiadomienie, jeśli ktoś wpisze się pod Wami^^

Eri, prawdopodobnie jutro coś dla Ciebie, czyli nuda dnia codziennego na uniwersytecie ;)

-----

edit: Ponieważ nikt się nie wypowiedział w sprawie pytania, zrobiłam po swojemu i wrzuciłam dodatkowo kilka zdjęć z dzielnicy Hakozaki.
Póki co, nie chce mi się pisać, więc nie wiem kiedy pojawi się jakiś post. Zdjęcia pewnie dorzucę w niedzielę.

10 komentarze:

neko pisze...

No to czekam. Ale netu nie mam, czasu nie mam, a życie me wyjątkowo ciężkie więc nie wiem, kiedy przeczytam >.>;

homek pisze...

już opanowałam system :P

ren pisze...

Ja tez opanowałam system :D :D :D

aneczka pisze...

Brawo! ^^
A jakieś odpowiedzi na moje pytanie?

homek pisze...

a jakie było pytanie :D?
Może być na dzielnice albo na miesiące? sama nie wiem

ren pisze...

A, bo ja przejęta zdobywaniem kolejnego wtajemniczenia się zagapiłam z pytaniem. Teraz na picasę w pracy nie wejde, więc nie wiem, co poczyniłaś - miałam napisać, coby dzielić na okresy czasowe (10,11, 12 i.t.d) lub na grupy typu Fukuoka akademik, szkoła, zwiedzanie, sekcja narciarska ;). Ale chyba miesiące są lepsze...

aneczka pisze...

Podzieliłam na dzielnice. Po pierwsze, Michał będzie miał swoją podróż w czasie ;) Po drugie, każda z nich ma inny klimat i chyba wolę oglądać każdą z osobna w różnych porach roku, niż całość Fukuoki w danym miesiącu.
Dodałam opis do każdej z dzielnic, więc spokojnie będzie wiadomo która jest z akademikiem, która na zakupy, a która na zwiedzanie ;)

homek pisze...

No, czyli ignorujesz genialny pomysły moje i ren, pfff

aneczka pisze...

Nigdy. Tylko tym razem pojawiły się za późno :P Ale kto wie, może za tydzień za dwa, znowu pojawi się potrzeba optymalizacji i wtedy podzielę całość na pory roku, czy coś ^^

mama pisze...

sortuj jak chcesz, byle było coś nowego,
kto układa te lampiony i zadpala?

Prześlij komentarz