9 maja 2010

info

Posty są nie po kolei, części brakuje. Pojawią się w najbliższym czasie, podobnie jak zdjęcia, tylko mi nie łkajcie o wszystko na raz i każdy o co innego, bo się wkurzę i będzie figa (Homek, to nie dotyczy ciebie - wiem, że się mścisz ;) ). Nie było mnie na necie dwa dni i mam sporo zaległości, a jeszcze muszę coś jeść. Poza tym u mnie jest już po północy a jutro rano wracam do pracy.

Wszystko pojawi się sukcesywnie, tylko dajcie mi wszystko zrobić po kolei, bo już dość się gubię.

Dorzuciłam kilka zdjęć do albumu z Tianjin, fota z Pekinu zaraz będą.
edit: Ech, nie tak zaraz... Internet jest tu jednak dużo wolniejszy niż w Tianjin :( No nic, za to wszystko inne jest nieporównywalnie lepsze, a sezon serialowy i tak się kończy :P

1 komentarze:

ren pisze...

To ja czekam cierpliwie, ale proszę o wszystko w duuużej ilości :D:d:D

Prześlij komentarz