15 grudnia 2010

sukcesy

  • Mój rower po ostatnich ulewach skrzypi przy każdym hamowaniu. Przy słabym znośnie, przy mocniejszym niemiłosiernie. Niniejszym dołączyłam do Miejscowych ;]
  • Zaczęłam wreszcie rozróżniać dwie starsze nauczycielki od japońskiego A i japońskiego C. Myliły mi się od samego początku i w sumie dalej nie wiem, jakie tematy i teksty przerabiałam na których zajęciach :P Generalnie wiedziałam, że się od siebie różnią, ale w poniedziałek nie pamiętałam twarzy tej z czwartku i na odwrót :P

6 komentarze:

mama pisze...

ja tak mam cały czas nie tylko z nauczycielkami,
to rodzinne...

dominika.ita pisze...

ψevilψ
chcesz nam po prostu oznajmić, że rower Ci rdzewieje? :P

aneczka pisze...

@mama, nawet jeśli rodzinne to jest nadzieja, że choroba jest w regresie: ja mam problem tylko z azjatyckimi żeńskimi klonami po 20 lub 40 :]
@mi_szelka, och nie, żeby dorównać tutejszym zardzewiałym modelom musiałabym tu mieszkać przynajmniej z 5 lat :P

mama i tata pisze...

Tata powiedział, ze polujesz z młotkiem na ryż tak samo jak ja 25 lat temu na patyczek z siekierą w Wisłoczku.
Tata prostuje, że nie 25 tylko 27 lat temu.

aneczka pisze...

HAHAHA XD
I dlatego wlasnie zaluje, ze nie macie konta na picasie :P Chetnie poczytalabym wiecej sprostowan :D

mama pisze...

konto mam, tylko hasło ukradł mi ten wredny Niemiec co mi wszystko chowa. Założę nowe. To moje noworoczne postanowienie(zabieram się do tego już pół roku, może zdążę zanim wrócisz...)

Prześlij komentarz