12 grudnia 2010

młodzież buddyjska

Zostałam zaproszona przez znajomego na imprezę. Wiedziałam tylko tyle, że za 1000Y będzie jedzenie do woli. Nieco się zniechęciłam, gdy przeczytałam, że całość jest organizowana przez Stowarzyszenie Buddyjskich Młodzieńców, ale co tam, obiecałam to stwierdziłam, że pójdę, choćby po to żeby się najeść :P Potem ktoś mówił, że jakiś koncert będzie czy występy. Na miejscu dowiedziałam się, że będą wybory najładniejszego faceta przebranego za kobietę.
Finał wieczoru przeszedł moje najśmielsze oczekiwania O.O XD Polecam oglądanie w HD :P

edit: Niestety, regulamin Stowarzyszenia zabrania publikowania wideo, a ja chcę dobrze żyć z tymi ludźmi, więc bez kombinowania wyrzuciłam je z youtuba. Na pociechę zostają Wam zdjęcia ;)

7 komentarze:

Karol Kozimor pisze...

cannot unsee

neko pisze...

Moja droga, chyba nie sądzisz, że wykręcisz się tym lakonicznym opisem?! Zdecydowanie żądam dłuższego posta na temat całego tego wieczoru oraz występów. No i gdzie Ci faceci przebrani za kobiety.
(Ech, a w Mandze ominął mnie wykład o androginii jap. facetów... T.T)

mama pisze...

właśnie...

Michał Bernat pisze...

a młodziez katolicka w tym czasie odmawiała litanie ;-)

aneczka pisze...

Buahaha, wystarczy wrzucić facetów w pink panties i nawet sziwan się objawia :P
Muszę Wam dawkować emocje ;) Wrzucę może wieczorem zdjęcia na picasę jak wyrobię się z zadaniami.
Heh, katolicyzm to chyba najnudniejsza religia :/

ren pisze...

Filmiku nie ma... :(

aneczka pisze...

No niestety :/ I nie będzie... Nie zdążyłaś zobaczyć...?

Prześlij komentarz