28 grudnia 2010

oomisoka

Wiem, że wszyscy niecierpliwie czekają na podsumę roku, ale nic z tego, pojawi się dopiero 31go :P

Spotkałam się dziś z moją zabieganą tutorką i ze zdumieniem usłyszałam pytanie czy przyjeżdżam do niej do domu na sylwestra o.O A owszem, rozmawiałyśmy o tym kiedy ostatni raz się widziałyśmy, czyli w Halloween, ale od tamtej pory nie miałam od niej żadnej wiadomości, więc uznałam, że to była taka zwyczajowa uprzejmość japońska. I że zobaczymy się na moment tuż przed końcem roku i tyle. A tu proszę, mam jednak plany na sylwestra ^___^ Będę robić z japońską babunią jedzenie noworoczne, pójdę do świątyni i zwiedzę kolejne miasto w okolicy Fukuoki: Saga. Ufufufu ^_______^

Teraz nie wiem tylko na co się przygotować, bo Michał mówi, że jedzenie noworoczne jest pyszne, a znowu japońska znajoma zdecydowanie nie polecała... ;)

A Jiyoon dalej zgłębia tajemnice języka polskiego :D Jej dobór słownictwa postowanego na fb mnie zdumiewa - wczoraj był chrząszcz, a dziś pobrzękiwać XDXDXD

3 komentarze:

homek pisze...

Bobek ma jeden wierszyk, przy którym wszyscy cudzoziemcy wymiękają i w Szwecji recytował go na prawo i lewo:

Szczepan Szczygieł z GRZMIĄCYCH BYSTRZYC
Przed chrzcinami chciał się przystrzyc.
Sam się strzyc nie przywykł wszakże
Więc do szwagra wskoczył - Szwagrze,
Szwagrze, ostrzyż mnie choć krztynę,
Gdyż mam chrzciny za godzinę.
Nic prostszego szwagier na to:
Żono, brzytwę daj szczerbatą
W rżysko będzie strzechę Szczygła
Ta szczerbata brzytwa strzygła !!!
Usłyszawszy straszną wieść
Szczepan Szczygieł wrzasnął: Cześć !
I przez grządki poprzez proso
Niestrzyżony czmychnął w proso

Nat pisze...

Rogowska, normalnie brak nominacji na to, co wyprawiasz. Żeby go wymienić na Babunię? Oj, nie będzie paczki na Wielkanoc

neko pisze...

Niby u mnie zapowiada się ekstra sylwestrowa impreza, ale jakoś i tak Ci zazdroszę!
Weź tam gdzieś na hatsumoude wrzuć za mnie 5 yenów i poproś, żeby mnie wysłali na projekt do Japonii, najlepiej na Kyuushuu :D

Ej, co to było z tej Sadze, bo zdecydowanie kojarzy mi się nazwa, ale nie wiem z czym.

Prześlij komentarz