31 grudnia 2010

2010: podsuma

  • Nóż Roku: be
  • Za cios w plecy, którego zupełnie się nie spodziewałam.

  • Padlina Roku: Książę
  • Za historie, które ciągnęły się miesiącami i zatruwały życie głównej zainteresowanej i otoczeniu.
  • Fuj Roku: polska pogoda
  • Za zimę do kwietnia, powodzie od maja, dwa tygodnie afrykańskich upałów i fuj wie co jeszcze.
  • Wrzód Roku: rysiek
  • Bo choć w lecie myślałam, że spadł na drugie miejsce to z perspektywy roku, stwierdzam, że zdecydowanie bardziej zasłużył na tę nagrodę za całokształt.
  • Głupol Roku: ja i Homeczek
  • Szłyśmy tak łeb w łeb w tym roku z idiotycznymi decyzjami, że inaczej być nie może. Za schizy szwedzkie, traumy chińskie i terapię krakowską. Niech żyje komuna!

  • Żenua Roku: Alex i skamieniała Karo ;)
  • Oraz bardziej ogólnopolsko: Krzyż, Wawel i Zimny Lech.
  • Ofiara Roku: Nat
  • Bo nikomu innemu czakram tak nie przypierdolił. I to tak bardzo, że niniejszym przyznaję tytuł na najbliższe trzy lata, a może i pięć.
  • Śmiechawa Roku: zlot na daczy, Jesus Christ Superstar i Gremliny
  • Epika Roku: powrót z Fubaru XD
  • Gadżet Roku: Lightroom
  • Zakup Roku: lustrzanka
  • Chaos Roku: rowerowy.
  • Bo nawet Nat jak dzwoni rano i mówi, że będzie w Krakowie za trzy godziny to nie pojawia się tam w końcu dwa dni później ;]
  • Mądrość Roku: w konserwie bezpieczniej [jednak XD :P ]
  • Lol Roku: Karol
  • Za ubarwianie imprez wszelakich ^^
  • Dżagna Roku (nominacja zamówiona): Nat
  • Drink Roku: gin z tonikiem i sokiem pomarańczowym by Grzegorz
  • Terapeuta Roku: ren
  • Za wikt, opierunek i wielogodzinne analizy.
  • Cud Roku: łańcuszek przypadków i łutów szczęścia, które rzuciły mnie do Chin, Wronek, a w końcu dzięki przychylności mombushooo do kraju chudzinek ^^
  • A także aplikacja Homeczka
  • Kuriozum Roku: to, że jeszcze żyjemy po czakramowym bombardowaniu.
  • Oraz to, co powyprawiał Moffat z Doktorem. Wciąż nie mogę pojąć co się stało.
  • Odkrycie Roku: lody na Starowiślnej oraz Kopiec Krakusa
  • Lokacja Roku: Bunkier radomski oraz Badachu *o*
  • Ciacho Roku: Alex (dwa głosy)
  • AMT (za to że jest na żywo :P) oraz susangnim ^^
  • Film Roku: Incepcja
  • Serial Roku: True Blood, Sherlock, Ryomaden
  • Wideo Roku: Jedź, Karol, jedź ;]
  • Piosenka Roku: Olivia Ruiz – Petite Fable

Uff, zaszalałam w tym roku z nagrodami :P

W tym miejscu chciałam pozdrowić wszystkich wiernych czytelników z:
1. Warsaw - pod węzeł stolycy podpada jak mniemam Radom i PT... Nie widzę innego wyjaśnienia tak wysokiego miejsca
2. Krakow ^3^
3. Poznan
4. Rzeszow
5. Nishinomiya - to ja :D Gugl nie dość, że nie rozpoznaje Autorki to jeszcze wykrywa mnie zupełnie w innym miejscu ;] No cóż, dobrze wiedzieć, że jestem jednym z najwierniejszych czytelników :P
6. Katowice
7. Debrecen - Gosia, napisz coś czasem, co? ^^
8. Tarnow
9. Stockholm - jestem wzruszona tak regularnym zainteresowaniem moim życiem. Pozdrawiam.
10. Ioannina
11. Dublin
12. Kobe
13. Bonn
14. Szczecin
15. Lodz

I na zakończenie jak zwykle zachęcam do komentowania^^ Skoro już podejmujecie wysiłek, żeby tu wpaść raz na jakiś czas to skrobnijcie coś, maile z komciami zawsze umilają mi poranek i zachęcają do pisania.

Do siego!

8 komentarze:

Nat pisze...

23:59 - zdążyłaś :D :D :D

homek pisze...

dużo się działo w tym cudnym 2010. Oby 2011 był banalny i nudny jak flaki z olejem ;)

Nat pisze...

@ Nóż Roku: be
Be? Chyba raczej BLEH

@Wrzód Roku: rysiek
Mam nadzieje, że Rysio z Klanu dzielnie obronił honor imienia :D

@Ofiara Roku: Nat
Kto nie ma nic do stracenia, ten ma wszystko do zyskania :)

@Chaos Roku: rowerowy
Tak, przekazałam pałeczkę w dobre ręce

@Drink Roku: gin z tonikiem i sokiem pomarańczowym by Grzegorz
Nie, każdy w dużej ilości

@Kuriozum Roku: to, że jeszcze żyjemy po czakramowym bombardowaniu
Za każdym razem, gdy coś się w Twoim życiu zesra, zbieraj nawóz do przyszłego sukcesu

@Odkrycie Roku: lody na Starowiślnej
oł je. Wspominam je do dzisiaj. Nawet jak jest -20'C outside :>

@Ciacho Roku: AMT (za to że jest na żywo :P) oraz susangnim ^^
AMT to jakiś żart, ewentualnie zjełczały tort, a nie ciacho. A drugiego nie znam.

@Film Roku: Incepcja
Hot Fuzz i reszta z Billem Nighy :D

Czy ten ranking odzwierciedla ilość wejść? Jestem zszokowana, że udało mi się znaleźć przed Stockholmem i Dublinem, ale w końcu wchodzę do Ciebie za każdym razem jak odpalam lapa :D

Btw gdzie ranking, kto w tym roku był najważniejszy w Twoim sztabie decyzyjnym skoro jedna osoba już odpadła? XD

Brakuje mi nominacji dla
Alicji Bachledy-Curuś-Synuś-Gąsienica-JużnieFarell

Karo jako sabotażysty zlotów nocnego

Dla Ciebie jako Rzeszowskiego Bear Grylls'a za przetrwanie z niczym dwa miesiące na budowie

No i oczywiście dla Stalkera Roku! Nie ma bata żeby ktoś mnie zdetronizował!

Howk!

dominika.ita pisze...

α ξαααα
ehhh
miało być: "a jaaaa?" :P gdzie pozdrowienia dla mnie? no chyba, że zostałam wrzucona w worek krakowski *foch*

aneczka pisze...

A Ioannina to nie Ty...? Innych wejść z Grecji nie miałam.

dominika.ita pisze...

hoł hoł hoł zagubiła się wśród innych (no cóż nie spodziewałam się jej akurat :D), zwracam honor złotko! SZCZEŚLIWEGO! ;)

Michał Bernat pisze...

gdyby nie bunkier strzelilbym focha za brak reklamy radomszczyzny kiedy ja tu tak preznie działam na rzecz ziemi rzeszowskiej :P...
a podpiecie Radomia pod wezel Warszawski traktuje jako plus ujemny ;-)

aneczka pisze...

@Homek, eejmyn!
@Nat, oj, widzisz, za szybko zapominasz fakty. Dlatego nie dostałaś jeszcze propozycji z Mossadu. Susangnim to ten koreański szefo z Wronek przypominający BYJ ;)
Filmem roku może zostać tylko film z danego roku, dlatego Hot Fuzz nie było nawet nominowane ;) Ustaliłam taką zasadę, bo gdybym miała brać pod uwagę filmy obejrzane w danym roku w ogóle to nigdy nie zdecydowałabym się któremu przyznać nagrodę.
W sztabie nigdy nie było i nie będzie rankingu. Są pewne specjalizacje i nie ze wszystkimi sprawami latam od razu do wszystkich. To podstawa dobrego zarządzania :P
@Adien, pretensje z zaliczeniem Radomia do Wawy proszę kierować do gugla :P A działalność na rzecz ziemi rzeszowskiej jest notowana tylko nie bardzo wiedziałam pod jaką kategorię ją podpiąć ;)

Prześlij komentarz