6 czerwca 2009

telegram

W czwartek napisałam ostatni egzamin w swojej karierze i nie jestem jakoś szczególnie podekscytowana. Może musi minąć trochę czasu, żeby to do mnie doszło.
Za to przed egzaminem denerwowałam się jak nigdy. Jeszcze w życiu tak nie nie umiałam. Ale nauczyłam się prawie wszystkiego między Dyżurem i Egzaminem :D
***
Poczułam się jak nastolatka, którą nigdy nie byłam XD Kminię, rozmyślam i czuję się młoda duchem. Sztab ma rozrywkę i ja również, a w końcu o to chodzi ^___^v
***
30 stron magisterki już jest a ja nie do końca wiem co tu jeszcze napisać, bo mój promotor mówi, że pewnie ograniczymy się do tylko jednego rodzaju rzeczowników. No cóż, jego mądra głowa na pewno coś wymyśli, ja nawet nie będę próbować ;P
***
Kocham Spocka. A w nowym ST jest do wzięcia :D Ach, co za wspaniały chwyt marketingowy. Genialny wręcz, bo nawet jak się wie, że to chwyt to i tak działa XD
A ja przy okazji powtarzam sobie serial. Uwielbiam te siermiężne efekty specjalne XD
***
W quizie na FB wyszło mi, że jestem sobą - muszę przyznać, że to pocieszające XD A analfabetyczne rozmowy Nocnego na FB rulez XD Night riders returned^^v
***
Dobijająca mnie insomnia prawie minęła. Daję jej jeszcze ze dwa dni.
***
Bilet z Dublina do Krakowa kupiony. Pierwszy krok w stronę Eurotripa zrobiony. Co z tego, że od końca ;]
***
I na koniec wiadomość, która wstrząsnęła japonistyką.
~~~TT____TT~~~

6 komentarze:

homek pisze...

Maj dir! Tyle informacji, że nie wiem na co mam komentować:D Więc skomentuje sprawy najbliższe memu sercu: nocny kwiz fejsbukowy to był taki fan jakiego już rok nie miałam a bycie nastolatką jest fajne:P

Nadia pisze...

Jeśli chodzi o Spocka, to byś musiała z moją Asicą pogadać, właśnie wyszła ode mnie, bo jest umówiona na kolejny seans ST.

A o Spocku wciąż mówi, rysuje go i ogląda stare seriale.

Miło, że wyszło nam, że jesteśmy sobą, co nie? :D
Bałam się, że Nat mogę zostać :P

Eurotrip?:P Ja nic nie wiem :D

aneczka pisze...

Asica wie co dobre :D

A pewnie, że miło :D Choć ja dalej nie wiem jak się zachowywałam w Łodzi. Najbardziej pasował mi szampan ;P

Ano jedziemy z barankiem pozwiedzać trochę stolyc :D Amsterdam, Paryż, Barcelona, Dublin. Homek też miała jechać, ale ma trochę rzeczy do pozałatwiania przed Szwecją.

homek pisze...

No własnie, a oni (elfkaa i baranek) zdrajcy parszywi, będą się szlajać po Juropie, pfffffffff

baranek pisze...

a jasne że będą, i szykuje się adwenczyr że mucha nie siada;P porobimy zdjęcia i opowiemy jak było;P Ja zresztą cały czas nie mogę się doczekać opowieści z Twoich wypraw;)

Nadia pisze...

To skorzystaj z biletów na Tyanairze ;]
My lecimy do Włoch za 40 zł :P

Prześlij komentarz