16 czerwca 2009

nadzorca ;]

Zdałam dziś egzamin z kursu nadzoru prac spawalniczych XD Na +3 i to chyba najgorsza ocena w mojej karierze naukowej, ale i tak niezła, biorąc pod uwagę, że prawie się nie uczyłam a na wykładach zajmowałam się magisterką ;] No i doszłam do wniosku, że pod koniec studiów czas najwyższy odwiesić ambicję na kołek i trochę się wychilloutować ;]
Szef wziął mnie wczoraj do parku w czasie godzin pracy i usystematyzował trochę wiedzę a dziś rano przeczytałam dwa razy potencjalne pytania i odpowiedzi i wystarczyło. I tak odpowiadałam lepiej niż pan inżynier, bo przynajmniej próbowałam kombinować a nie recytować regułki ;]
Najbardziej mi się podoba wykaz godzin, które miałam zaliczyć z zakresu różnych zagadnień. Zakładam, że odbyło się to w czasie tych wykładów. No cóż, połowy z tych rzeczy nie zarejestrowałam i winy nie ponosi tu chyba moja zbyt słaba podzielna uwaga ;]
***
Widziałam dziś ostatni raz Pole. Całkiem przyjemne uczucie.
***
Poprawiam po raz trzeci mój rozdział wstępny -_-" Mam już trochę dość, ale duma i oddanie trzyma mnie przed monitorem. Bo jak to? Mój promotor poświęcił trzy godziny swojego cennego czasu na spotkanie ze mną a ja miałabym tu biadolić? Nigdy!
Mam tylko satysfakcję z tego, że będę opisywać złożenia jak jeszcze nikt tego nie robił. Wszyscy pomijali skomplikowany temat złożeń dwuznakowych, bo tak jest najwygodniej, ale u dra M takie coś nie przejdzie ;] Więc zamiast dwóch klas wprowadził trzy, powymyślał im nazwy a mnie zostaje tylko jakoś je opisać ;P
Musiałam też przebrnąć (z nieocenioną pomocą ren) przez bibilijny niemiecki w gramatyce opisowej klasycznego języka chińskiego z 1881 roku o.O Pan promotor zażyczył sobie odnośniki do tej pozycji i nie było zmiłuj ;D

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

A ja chciałam iść zacząć studiować Hungarystykę na zaocznych, jako drugi kierunek... I tak sobie myślę, że ja mogę mieć podobne problemy studiując go, takie jakie Ty masz z Twoim :/.
Czy mi się chce??!! :D

aneczka pisze...

Nie wiem jakie jest ogólne wrażenie o filologii, jakie się wytwarza przy czytaniu bloga, ale moje doświadczenie jest takie, że to bardzo fajny kierunek i zasadniczo go polecam ^^ Gdybym mogła wybrałabym go jeszcze raz ;)

Prześlij komentarz