17 czerwca 2009

poggaduszki

Przy okazji magisterki prowadzę sporo konsultacji przez neta z całodobowym pogotowiem językoznawczym i pada przy okazji sporo interesujących stwierdzeń, więc uznałam, że warto je tu zarejestrować.
W ogóle zastanawiam się czy nie stworzyć osobnego działu na mądrości wszelakie z gg, jakieś opinie? ;)

Ja: Prefiks -tei oznacza niski stopień natężenia opisywanej cechy lub wielkości odpowiada polskiemu prefiksowi -nisko
Eri: a spoko
Eri: brzmi nieźle
Eri: a kto bedzie sprawdzal czy kazde słowo jakie sie w nim łączy jest cecha czy wielkoscia
Ja: ja wiem kto ;]

Ja: geez, mam juz dosc tej derywacji
Ja: ciekawa jestem czy M tez ;P
Eri: oh, on sie napewno cieszy, jestes jego nową zabawka, która może kierować, podsuwac tropy i sprawdzac postepy :D
Eri: jestes jak tamagochi dla M :P

2 komentarze:

neko pisze...

Załóżmy japonistycznego basha!
Bo przebłyski intelektu to mam tylko na gg XD

Anonimowy pisze...

Gadulcowe przebłyski enteligencji osób studiujących są jedyne w swoim rodzaju. Swego czasu jak prowadziłam mojego starego bloga, to właśnie one cieszyły się największą popularnością. Tylko czasami wkurząjcy był fakt, że trzeba było kontekst sytuacyjny opisywać. :D

Ale polecam utworzenie osobnego działu na ggadulcowanie ;)

Prześlij komentarz