25 września 2009

jest nadzieja

Chudych, wielkookich brunetów w dobrze dopasowanych garniturach można już znaleźć także w Europie :D W Polsce, niestety, jeszcze nie stwierdzono ;]
Styliści brytyjscy znają się na rzeczy - połączenie prostego, eleganckiego garnituru z conversami jeszcze nigdy nie było tak udane *o* ufufu ^^ (garderoba Doktora ogranicza się do brązowego garnituru z beżowymi conversami i niebieskiego z czerwonymi, ale jak dla mnie mogłaby się składać tylko z pierwszego zestawu ;P Jedyne nad czym ubolewam to zbyt prosty sposób kręcenia ;] A owszem, Doktor broni się sam, ale jakby dołożyć tu zwolnione ujęcie, tam odpowiednie zbliżenie od razu radość z oglądania wzrosłaby o jakieś 100% Kamerzysta powinien pojechać na szkolenie do Tamil Nadu - tam są specjaliści od kreowania Bohatera :D)
To jeśli chodzi o Doctor Who-look. Sam David wydaje się być zwolennikiem bardziej... hmm... urozmaiconego stylu :D Koszule w kwiaty, nietypowe wzorki i materiały - tak tak, prawdziwa azjatycka odwaga ubraniowa ^__^v
Ogólnie rzecz biorąc, David potrafi sprawić, że nawet totalnie beznadziejne połączenia odzieżowe wyglądają dobrze :D Ot choćby chaos wzorkowy ;]Albo op-art na garniturze ;]
David posiada też spory zestaw aksamitnych garniturów XD Mój ulubiony XD
I taki bardziej przyswajalny ;)
Arabella Weir nazwała go the gayest straight man [she] knows. Trafne.

Heloł, czerwone buty do czerwonego krawata i białego ganituru? o.O A on to przepchnął :D I jeszcze spowodował lawinę zachwytów na forach ;] Hihi, fangirlizm jest ponad wszelkimi podziałami i granicami, wszędzie wygląda tak samo :D Ale miło wejść w świat nowego idiolektu - na azjatyckich forach nie spotkałam się na przykład z określeniem GQMF. A przecież nie mogę poszerzać wiecznie tylko słownictwa technicznego ;]
Casual style też mu pasuje ^__^
A tu wygląda jakby ubrał na siebie chiński parawan XD Ostatni raz w takiej kwiecistej koszuli widziałam chyba Yon-samę...

Ech, jeszcze tylko półtora sezonu... :(
A póki co David Tennant króluje zarówno w czołówce jak i w rankingu chudzinek europejskich ;]

Aha, czy ja robiłam zestawienie azjatyckich chudzinek w garniturach...? Bo nosiłam się z tym zamiarem, ale nie wiem czy w końcu go zrealizowałam...

8 komentarze:

Unknown pisze...

Chudych, wielkookich brunetów w dobrze dopasowanych garniturach(...)

Helloou! Musisz sobię BrzydUlę przyswoić! Tam Marulek popierdziela w pięknych garniakach i do tego lansuje mode na wąskie śledzie! Ahhh

aneczka pisze...

Heloł! Wiesz, że nie mam tiwi ani nie siedzę na pudelku ;] Nawet nie wiem kto gra Mareczka. Ale skoro polecasz czym prędzej rozpoczynam risercz ^^

Unknown pisze...

Mareczek w różowym krawacie http://www.filmpolski.pl/z1/85z/22085_262.jpg , wąski śledź odsłona druga http://www.filmpolski.pl/z1/85z/22085_265.jpg , wąski tym razem w pasie, a ja lubiem te koszule http://www.filmpolski.pl/z1/85z/22085_219.jpg , poczuj nostalegie :D http://www.filmpolski.pl/z1/85z/22085_5.jpg , a tu ładne zdjęcie ryja żem znalazła - http://republika.pl/blog_br_4466288/6592813/tr/79fbb4a461.jpg włala

Unknown pisze...

o nie! linki nie działają? wtf?!

aneczka pisze...

Dostałam komcia na maila i tam działają ;) Dzięki dzięki :D Jak wygram dziś te 25 25 milionów to ci kopsnę jednego ^^
Łuuuuuu, ulala! Zdecydowanie optuję za wąskością w pasie *o*

Unknown pisze...

Jur łelkom! Mareczek jest hot, szczególnie jak się denerwuje i mu mięśnie żuchwy chodzą ^^
Dziękuje bardzo, już sobie obmysliłam jak spożytkuje większą czesć podarowanego miliona :D

Homcio pisze...

Czy ja mogę tylko wtrącić, że mnie się bardziej podobał look 9 doktora? Jego zerowe przywiązanie do mody i ta kanciasta skórzana kurtka....<3

Ale rozbieżności naszych gustów już znamy;)

Homcio pisze...

Dobra, małe sprostowanie: otóż i ja doceniłam nareszcie zestaw garniak + conversy. I tą talię też;]

Prześlij komentarz