6 września 2009

David Tennant

Powoli następuje równowaga między frakcją chudzinkową i kaukaską, ponieważ do House'a dołącza kolejny doktor :D David Tennant, który jest aktualnym wcieleniem angielskiego doctora Who.

Człowiek obdarzony miażdżącą mimiką XD A przy tym wielkooki brunet o pięknym angielskim akcencie, z pochodzenia Szkot, więc na co dzień mówiący ze szkockim akcentem :D Więcej nie trzeba, żeby się znaleźć w kategorii ómieram XD
Przygodę z tym panem zaczęłam od obejrzenia randomowego odcinka Doktora i Tennant wzbudził moje zainteresowanie. Potem obejrzałam z nim kilka przezabawnych wywiadów, łącznie z występem w Top Gearze wczoraj i bardzo gładko z wideo przeszłam do pix huntingu XD A w nocy miałam już pierwszy odcinek serialu BBC Casanova (swoją drogą polecam, jest rewelacyjny! Tennant ma niesamowity talent komediowy) :D
A najlepsze jest to, że jeszcze nie zaczęłam oglądać samego serialu XD Co się będzie działo jak actually zacznę? XD XD XD

0 komentarze:

Prześlij komentarz