8 września 2010

mały odkrywca na budowie

O budowaniu chodników, wjazdów i łuczków wiem już chyba wszystko. Od trzech dni nie robię właściwie nic innego poza nadzorowaniem coraz to nowych wymysłów brukowych samsungów.
I oczywiście dziś rano, jak już miałam rozstawionych ludzi, zamówiony sprzęt i materiał to wpadli i kazali przerwać wszystkie prace na trzech frontach, bo jakaś kolejna czwarta jest super ważna i musi być skończona do piątku. Ugh! No ale wybrnęłam i teraz pod koniec dnia wygląda to dość dobrze ^^
Tylko trochę kręgosłup mnie boli, bo trawniczek wzdłuż mojego pięknego nowego chodnika rozkładałam już sama, podobnie było z rozgarnianiem i grabieniem ziemi oraz szczotkowaniem piasku. No cóż, jestem swoim najlepszym pracownikiem :P

***

Prowadziłam wywrotkę XDXDXD Poza tym, że jest trochę długa to w sumie jeździ się nią całkiem dobrze - tak fajnie wysoko się siedzi ^____^

***

A jeszcze fajniej siedzi się w tirze :D Dziś też się przejechałam, bo raniutko przyjechała świeża kostka i trzeba było panu kierowcy pokazać, gdzie ma ją zostawić.
Tak sobie myślę jakie jeszcze fajne pojazdy mi zostały do przejechania się... :P

***

Trzy tygodnie wystarczą, żeby się całkowicie przestawić na inny rytm życia. Mój obecny to 6-22. Około 21 zaczyna mi lecieć głowa, a o 22 już moocno śpię. I choć dalej właściwie nic mi się nie śni to przynajmniej od jakiegoś czasu nie miałam koszmarów, miła to odmiana.

***

Przez ostatnich kilka wieczorów nasłuchałam się od moich gospodarzy, że moja smutna historia sporo zbladła, a moje ogólne samopoczucie znacznie się poprawiło.

Życie na budowie fajne jest. Wciąż^^ Tylko coraz zimniej -_-"

3 komentarze:

neko pisze...

Musisz sobie sama nadać plakietkę pracownika miesiąca ^^

Michał Bernat pisze...

a czymu do tej pory nie masz zdjecia w kasku i brudnych ogrodniczkach albo bialej koszulce na ramiaczka ubrudzonej w ziemi :P

w ogole to podpakujesz tam chyba jak bedziesz tak robotac :P

aneczka pisze...

Kask jest strasznie niewygodny - jak tylko mogę to go zostawiam ;] Ogrodniczek nie mam, a na białą koszulkę jest już za zimno. Teraz w modzie są swetry i kalosze >.>

Prześlij komentarz