22 października 2009

złote myśli forumowe

Elo upadli! (uch, miałam to wprowadzić kilkanaście notek temu ;P )
Realizuję powoli założenie, że zrobię kącik na poggaduszki ^^ Po przeglądnięciu logów postanowiłam, że rozszerzę go jeszcze o radosną twórczość forumową (bo te najlepsze nastoletnie rozmowy z gg z tamtego roku nie nadają się do publicznej wiadomości ;P) - niech świat też skąpie się w blasku tych Mądrości. Gdyby którejś Nocnej się to nie podobało proszę skomciować ;)

Z czasów przedmagisterkowych:
ja: wiesz co? zaluje strasznie ze u nas nie ma prac grupowych. we dwie bysmy mogly zrobic niezly projekt ;P
Eri: nom.
ale mozna pisac grupowe
tylko musi być rozróznialna czesć poszczególnych członków
ja: no wlasnie :/
Eri: hmmm, jak by tu połączyć słownictwo techniczne z erotycznym w jeden temat? :D :D
ja: budowa morfologiczna wyrazow japonskich na przykladach nietypowych ;P
Eri: na przykladzie słownictwa specjalistycznego
waskich specjalizacji XD

Nat abstrakcyjnie XD
Śniło mi się, że byłyśmy u Homka na kampusie, Elfka i Gusia uczyły ją chodzić na szczudłach, a ja z Mooi siedziałyśmy na dywanie w rajtuzach i bawiłyśmy się klockami. Reasumując - nie rozmawiajmy więcej o Szwecji!

Inauguracja tematu "chudzinki"
ja: Facebook mówi, że muszę mieć miejsce gdzie moje anorektyczne fascynacje będą mieć ujście, więc niniejszym zaczynam ;P
Nat: Moge poadorować moj chudy portfel? Jest tak bardzo chudy, że sie w środku skleił. Chyba ma anoreksje

Rozterki poszukującego pracy...
Nat: Wrrr jakbym miała takie referencje jakie potrzeba do odbyciu stażu w urzędzie miasta, to musiałabym być na liście top ten headhunterów. Masakra jakaś. Nie chce wiedzieć co trzeba złożyć w podaniu o pracę. Wyniki spirometrii trza chyba dołożyć.
ja: Czym się trzeba wykazać? Trzema językami obcymi, 90-60-90, złotym medalem na 100m przez płotki?
Nat:
"Referncjami od dziekana,opiekuna roku,danego pracodawcy lub z poprzedniego miejsca praktyk. Prosimy podać informacje o ewentualnym zaangażowaniu w działalność społeczną (np. organizacje charytatywne, towarzystwa, fundacje, organizacje młodzieżowe) oraz w życiu akademickim uczelni (koła naukowe, samorząd i organizacje studenckie). Prosimy podać okres działalności, pełnione funkcje, zrealizowane projekty. Prosimy podać informacje o ewentualnym zatrudnieniu stałym lub sezonowym (okres, miejsce, stanowisko pracy), odbytych wcześniej stażach bądź praktykach (miejsce, czas, stanowisko), a także ukończonych kursach i szkoleniach."
ja: No jak to? Tylko tyle? Nie masz 50-cio godzinnego dnia pracy?
Nat:
Ale o średnią i stypendium naukowe, to nie raczyli zapytać! Gnomy niemyte!
Homek: Napisz, że jesteś liderem fascynującego projektu rozwojowego "Nocny 4ever". A ja i elfkaa Ci podbijemy pieczątkę elegancko.
Nat: Napiszę, ze jestem moderatorem forum
ja: Natuś... Zajmujesz się zarządzaniem platformą wymiany myśli i poglądów.

Potyczki serialowe:
karo:
Jesienny dół powodouje moje zmęczenie serialowe, szukam dreszczyku emocji, a tu ni ma za bardzo, jakos... marudze, no :D
Nat: Zacznij oglądać Scrubsy - będziemy Cię z Homkiem kochac?
ja: Czy ja już wspominałam o takim brytyjskim serialu...? ;P
Nat: Karo - walczym o Twoją Duszę
Homek: TYLKO Scrubsy tej jesieni :D
ja: Tylko pamiętaj, że DW robi się naprawdę ciekawy od 2 sezonu ;)
Nat: Weź pod uwagę, że Scrubsy są zajebiste od początku
ja: Weź pod uwagę, że DW jest brytyjski a co za tym idzie z brytyjskim humorem a nie hamerykańskim betonem
Hihi, wszystko skończy się tym, że zacznę oglądać te Scrubsy wcześniej niż karo w ramach "znaj swego wroga"
Nat: Karo, może w końcu się określisz zanim się pozarzynamy?
Poza tym nasz trwa tylko 22 minuty, w związku z czym łatwiej znaleźć chwile żeby obejrzeć odcinek w całości ;P ;P ;P
ja: Trutututu, z tymi 20to minutowymi to zawsze jest tak, że ponieważ taki krótki ten odcinek to nie zaszkodzi jak zobaczy się jeszcze jeden ;P
Nat: Doktor HU jest nieżonatym szkotem co zmienia trochę postać rzeczy
ja: Hihi, widzę, że też poznajesz swojego wroga

A tak w ogóle to zaczynam przeglądać oryginalny Nocny i będę tu wklejać co ciekawsze rozmowy ^^ W końcu coś produktywnego trzeba w tej robocie robić ;]

2 komentarze:

Homcio pisze...

Zwłaszcza, że tyyyyle Ci za to płacą:P

aneczka pisze...

Właśnie ;] ;] ;]

Prześlij komentarz