5 października 2009

radosna twórczość tapetowa

Rozpoczęłam miesiąc pielgrzymowania do Rzeszowa: w październiku będę tam aż cztery razy XD I pomyśleć, że jeszcze parę tygodni temu planowałam przyjechać dopiero na Wszystkich Świętych.
Ale cóż poradzić jak poważniejszych zakupów nie potrafię zrobić w Krk ;P I bez rad mamusi ;P Że o aspekcie ekonomicznym nie wspomnę ;P Niestety, jeśli czegoś nie da się dostać w Carry albo w Promodzie to dalej najlepiej wiem, gdzie kupić to w Rz ;]
I tym sposobem w sobotę zaopatrzyłam się (a raczej zaopatrzono mnie ;P) w kieckę i buty na wesele oraz w plecak ;P

Ale ja nie o tym ;] Tylko o umilaniu sobie podróży. Zaczęłam szaleć i nie jeżdżę już osobowymi tylko dopłacam 3 zeta do Interregio i jadę 40 minut krócej, szybciej niż pospiesznym ;]
A w pociągu albo nadrabiam zaległości w dramach albo wyżywam się artystycznie. Przy okazji ostatniej jazdy padło na tapety z DW :D
Motywujące prawda? XD Fajnie by było jakby w programie do zmieniania tapet można sobie było ustalić jeszcze godziny pokazywania :D

1 komentarze:

Unknown pisze...

Yep, Interregio rzondzi! A i tak zawsze najlepsze są scenki i ludzmi, którzy mają bilet na pospieszny i za nic nie kapują o co cho :D Wtedy kontroler wypisuje im bilet, który jest tańszy z założenia, ale musi dodać 6zł za samo jego wypisanie, więc wychodzi to teoretycznie drożej :D :D :D Ubaw po pachy :P

Prześlij komentarz