5 października 2009

ostatni post o DW

Dzisiaj ;P ;]

Bardzo żałuję, że nie zdołałam do końca zarejestrować bolly-fascynacji, chudzinkowa fascynacja trwa dalej, ale jest już mocno zakorzeniona i stateczna (znowu powrót do jdram - póki co bez rewelacji), więc poszczególne porywy serca związane z Doctorem zamierzam dokładnie archiwizować (Homek, nasza umowa o zbytnim odpływaniu na orbitę obowiązuje, więc jakbym jednak przesadzała to proszę mnie odpowiednio powiadomić ;P ).
Ostatnio wchodzę w okres jesiennego przygaszenia i potrzebuję wspomagania dla bateryjek optymizmu, które całe szczeście nie musi być specjalnie wyrafinowane ;P Ot, wystarczy wiadomość, że jutro o 8 zostanie odsłonięte nowe logo DW i już przepełnia mnie radosne oczekiwanie XD Po raz pierwszy od dawna będę lecieć do roboty jak na skrzydłach, coby jak najprędzej odpalić lapka :D

A tak w ogóle to kończcie szybko te Scrubsy i bierzcie się za Tennanta, bo odczuwam wielką potrzebę omówienia go na forum ;] Przecież kilka stron wysmarowanych na temat Księcia na nocnym przeszło do historii ^^

Dla zachęty ;) Homek, zapomniałam o tym napisać w poście właściwym. Doktor ma pierwszorzędne dłonie. Vah vah!
Szkoda jednak, że najlepiej widać je w okolicznościach wyjątkowo niesprzyjających beztroskiemu ufufu ;P

5 komentarze:

Unknown pisze...

Tennant? Chyba już to gdzieś słyszałam...
To nie jest to miasto w Estonii gdzie jedzie Homek, po 8 godzinach czekania w kolejce?

aneczka pisze...

Prawie dobrze, babciu Nat. Wysil jeszcze troszeczkę pamięć. Ale to może dopiero jutro, żeby za bardzo mózgu nie przemęczać ;]

Jedzie? To jedno marne odstanie w kolejce wystarczyło?

Homcio pisze...

Zazdrościcie mi i tyle, zazdrośnice! Aby Was pocieszyć powiem, że zimno tu jak cholera i moja ciepłolubna istota cierpi w całej okazałości!

Scrubsy kończę, 8 sezon w połowie. I chwilowo jestem w głębokiej żałobie i kombinuję jak tu się oświadczyć JD. Ale jak już upłynie przepisany na żałobę okres to może i zabiorę się za Tennata, chociaż on sam nie pociaga mnie póki co. Ale dłonie ujdą:D

aneczka pisze...

Żeby cię pocieszyć, tu też zimno :/ Dziś cały dzień przesiedziałam przy farelce ;P

Tennanta to trzeba zobaczyć w ruchu ^^ (zresztą jutro pewnie wrzucę trochę krótkich filmików to będziesz miała próbkę ;P ). Ja też jak go zobaczyłam na okładce to stwierdziłam, że trudno, może serial da radę, jakby co pocieszę się jakąś dramą ;P A tu proszę ;]

Unknown pisze...

Kończcie Scrubsy, dobre sobie... Ściągam dopiero połowę drugiego sezonu. Przynajmniej mam zajęcie do wiosny :/ postuluje o alternatywne życie tylko do oglądania seriali, o!

Prześlij komentarz