17 września 2008

soulmate ^^ roommate

Czy ja już mówiłam, że kocham moje nowe mieszkanie? Jest absolutnie cudowne, nowe, przestronne i jasne a jakich mam fajnych współlokatorów... Miłych, sympatycznych, pomocnych.
Co to i rower naprawić pomogą...
I jakiś fajny gadżet kupią raz na jakiś czas ^_____^
Weszłam do epoki full HD :D Faajny jest taki telewizor 37 cali z sześcioma głośnikami ^___^ Tylko teraz trzeba będzie się zaopatrywać w seriale i filmy trochę lepszej jakości. Najlepiej takie blu ray XD

Kurde, fajnie być studentem w obecnych czasach ^^

3 komentarze:

neko pisze...

aaa, zabaweczka. Ino będziesz mnie musiała czasem zaprosić na oglądanie :D Jak akurat sama będziesz, czy cóś. Kto wiem, może nawet na jakiś FILM się skuszę? :D

Go,go! nowe piękne mieszkania! Oby moje, wraz w wspólokatorską zawartością, okazało się równie udane.

Anonimowy pisze...

Łeee, ja się tak nie bawię! Też chcę takich współlokatorów!!!

aneczka pisze...

Jeśli się wyprowadzę w przyszłym roku (a raczej tak będzie) to Cię zarekomenduję na moje miejsce ^__^

Prześlij komentarz