24 marca 2010

świat zamarł

Wikipedia przestała dziś działać. Każda. Na całym świecie.
Już myślałam, że wszyscy pomrzemy.
Całe szczęście wszechświat znów jest w równowadze.

***

Jim Parsons ma dziś urodziny. Powinnam to uczcić obejrzeniem Star Treka albo innego nerdy serialu. Ale nie mam czasu. Założę więc tylko avek okolicznościowy i dalej będę kreować opisy do analizy ;P
Za to Sheldon założył dziś garnitur w BBT O.O OMO!!! Nerdy potrafi być bardzo sexy *o*

***

Morał dnia dzisiejszego: w konserwie bezpieczniej.

3 komentarze:

Unknown pisze...

Jak to na całym świecie? Dlaczego? Po co?

aneczka pisze...

A ja wiem po co?
Ważne, że straciłam grunt pod stopami jak nie mogłam się dostać na polską, japońską i angielską wiki >.>

Homcio pisze...

Uffff, dobrze że mnie ten szok ominął. Wczoraj w nocy jeszcze śmigała na szczęście.

Owszem garniak Sheldona niczego sobie, ale ja głosy za tym w kratkę xD
No i maj dir, przecież idealnie świętowałaś urodziny Parsonsa - pracując naukowo!!!

W konserwie to bezpieczniej bym powiedziała

Prześlij komentarz