12 listopada 2009

technofob

Post nadprogramowy ;D

Bo oto całodobowe pogotowie techniczne zaliczyło Wtopę Miesiąca za sprawą naczelnego technofoba kraju.
Homek chciała się ze mną zgadać przez skajpa, bo miała sprawę, która wymagała dłuższego omówienia i za dużo byłoby wklepywania wszystkiego na gg. No ale niestety nie miałam przy sobie słuchawek z mikrofonem, które zawsze pożyczałam od współlokatorów, a Sprawa czekać nie mogła, więc stwierdziłam, że pójdziemy na kompromis i Homek będzie mówić, a ja będę reagować pisemnie ^^
Podłączyłam słuchawki, Homek się odezwała, ja zrobiłam jakiś hałas i nagle słyszę: Ej, ty idiotko, ja cię słyszę! :D *Heeeee? O.O* Jak to? Nic nie wiem jakobym miała wmontowany w laptopa mikrofon O.O A już tym bardziej, żeby był włączony ;P

Kolejne przełomowe odkrycie dzisiaj :D Plus kandydat do Głupola, robi się niezła konkurencja XD

5 komentarze:

Homcio pisze...

Jestem z siebie niewiarygodnie dumna ;]

Unknown pisze...

Hmm mnie udało się wypieprzyć z kompa funkcje kamery, która jest WBUDOWANA w lapa. Po prostu nie ma takiej funkcji w kompie żeby ją uruchomić :] Nie wiem jak to zrobiłam, pewnie nie jeden informatyk by tak nie umiał :P

neko pisze...

Ja odrazu Ci mówiłam, że musisz mieć mikrofon, jeszcze jak tego kompa kupowałaś. Teraz się takich bez mic nie robi XD

Bo ja zawsze mam rację tyko nikt mnie nie słucha.

aneczka pisze...

Wiecie co? Wychodzi na to, że większość moich problemów życiowych rozwiązałabym dużo wcześniej gdybym Was uważniej słuchała ;P
A wydawało mi się, że jestem raczej otwarta na konstruktywną krytykę i dobry ze mnie słuchacz... Well... ;P

aneczka pisze...

No ok, powyższa zasada nie działa jeśli jestem absolutnie przekonana o swojej nieomylności ;P Wtedy po prostu nie słyszę tego, co się do mnie mówi.
Postaram się coś z tym zrobić ;)

Prześlij komentarz