17 listopada 2009

spostrzegawczość

No to niedzielny special DW za mną ^__^ Dooobry jest, oj, jaki dobry. Pod koniec to aż mnie ciarki przeszły XD
I nie ma to jak David Ciacho Tennant w HD *__* Dzięki większej rozdzielczości dopiero dziś zauważyłam, że ten niebieski garnitur też jest w paski O.O Takie bladoróżowe ;P Detal, a jak cieszy ;P
***
Uwielbiam być całodobowym pogotowiem ratunkowym, zwłaszcza dla Nocnego, który zawsze wyskoczy z czymś nietypowym :D Dziś Nat potrzebowała tezy i udowodnienia na dowolny temat, byleby z masą naukowego bełkotu, więc walnęłam rozprawkę na temat wyższości opisu niesylabicznego nad sylabicznym na przykładzie języka starojapońskiego XD Trzeba szerzyć jasną stronę mocy. Aoristus!

7 komentarze:

Unknown pisze...

Już drugi raz mi tyłek uratowałaś, poprzednio była akcja z kiblami ^^ zabrałam Ci 20 minut życia, jak mogę temu zadośćuczynić?

aneczka pisze...

Już ci mówiłam, szepniesz słówko temu przewodniczącemu Parlamentu UE i będziemy kwita ^^

Homcio pisze...

I ja to straciłam!

aneczka pisze...

Co? Niesylabiczny opis starojapońskiego? Nat powinna mieć opracowaną tę rozprawkę, może ci podesłać ;P

aneczka pisze...

Bo wątpię, żebyś żałowała, że nie zauważyłaś bladoróżowych paseczków na garniturze ;P

Unknown pisze...

Homciu don't łory na pewno znajdę Ci jakiś super oryginalny problem do rozwiązania, każdy ma swoje 5 minut, Elfka akurat ma 25, ale Twój będzie pewnie mega spektakularny i bezprecedensowy. W sumie jest szansa, że kogoś w niedługim czasie zabiję, będziesz miała okazję się wykazać :]

neko pisze...

Aoristus~!

Prześlij komentarz