12 listopada 2009

post-man

Mały Odkrywca jest dziś wyjątkowo aktywny ;D

Wiecie co? Przestaję się dziwić, że tak się domagacie nowych notek ;P
Jakąś godzinę temu weszłam tutaj, żeby, po pierwsze podziwiać nową czołówkę ;P, a po drugie, żeby znaleźć jakąś informację i skończyło się na czytaniu wrażeń z Rumunii i kilkunastu innych postów ;P Nie sądziłam, że aż tak wciągają... A jak są fajnie i dowcipnie napisane O.O Zaliczyłam właśnie Zaskoczenie Tygodnia ;P

I mam dobrą wiadomość: jak zwykle nauka wzbudziła we mnie ukryte pokłady inwencji twórczej i mam już pomysły na dwa kolejne posty ^^

10 komentarze:

Unknown pisze...

Nieeeeeee, Szkocjo wróóóć!

Homcio pisze...

No i skromna, nie zapominaj o tym.

aneczka pisze...

@Nat, w niedzielę mam special DW, potem zostaną mi jeszcze tylko dwa w okolicach świąt i Dziesiąty umrze u.u
Więc daj mi się trochę nacieszyć z okazji spotkania po zbyt długiej rozłące ;) Szkocja wróci pewnie w przyszłym tygodniu ^^

@Homek, Skromność to moje drugie imię ;P

Unknown pisze...

To Ty wiesz, że on umrze, jak jeszcze nie było premiery odcinka? Hę?
Świeć Panie Nad Jego Duszą?

aneczka pisze...

No wiem, bo DT już rok temu ogłosił, że odchodzi z serialu :( I w tym roku zamiast 5 sezonu są tylko 4 godzinne speciale. Ten w niedzielę będzie drugi.
No ale sam Doktor nie zginie, tylko przejdzie kolejną regenerację, wiadomo już też od dawna kto będzie grał Jedenastego ;)

Unknown pisze...

Nie jestem w temacie, nie wiedziałam, że oni się zmieniają?
Good for mi, będziesz mogła się zabrać za Plotkarę ^^

aneczka pisze...

A powinnaś ;] Znaczy, że nieuważnie (albo o zgrozo, w ogóle!) nie czytasz co piszę o serialach ;)
Że się sama zacytuję z 28/09 ;)
"Ponieważ serial trwał tak długo trzeba było wymyślić jakieś wyjaśnienie na zmienianie się aktorów, bo nie chciano iść na łatwiznę jak przy Bondzie ;] I dlatego Doktor, kiedy znajduje się w stanie bliskim śmierci, zaczyna się regenerować - wymienia wszystkie komórki swojego ciała, zostając i nie zostając sobą. Jego wiedza i wspomnienia bowiem zostają, natomiast zmienia się jego wygląd i charakter. I tak w pierwszych sezonach był zrzędliwym staruszkiem by potem ewoluować w młodsze, bardziej zabawne wcielenia ^^ Obecnie ma 903 lata ;)"

A za Plotkarę pewnie się zabiorę ;) Muszę tylko zgrać od współlokatora jego zasoby serialowe. Tak, na mój dysk ;D

Unknown pisze...

Ym, no możliwe, że przeoczyłam kilka notek o DW i DT :P
Ale przyznam sprytnie to wymyślili. Pewnie niedługo Moda na Sukces zacznie z tego korzystać

Homcio pisze...

Może wróci ten poprzedni, który jest znacznie bardziej w moim typie...Wtedy sie może skuszę;]

aneczka pisze...

No niestety, tamten to było dziewiąte wcielenie i też już nie wróci. No ale zawsze możesz sobie zobaczyć dla niego sezon 1 ;)
A to jest ten nowy:
http://img.metro.co.uk/i/pix/2009/03/mattsmithTIL_450x450.jpg
http://youbentmywookie.com/wookie/gallery/0709_entertainment/doctor_who_matt_smith.jpg

Prześlij komentarz