6 lipca 2009

wariackie papiery

Oficjalnie stwierdzam, że jestem nadczłowiekiem. W ciągu kilku godzin zrobiłam to, co zaplanowałam sobie na najbliższych kilka dni ;] A zatem: większość magisterki skończona i wysłana na pastwę guru, CV takoż rozesłane do biur tłumaczeniowych, przelewy zrobione, tłumaczenie i korekty w kieracie zaliczone, prowiant zakupiony, więc teraz pozostaje mi tylko spakowanie plecaka i ziuuuuu na Mazury :D Jednak ^____^v

I tylko biedny baranek zostaje sam z załatwianiem Eurotripa :(
edit: jednak nie, to też udało się nam ustalić ^__^v To już chyba faza seiya 2 ;] Tylko czemu włosy nie zrobiły mi się złote...?

3 komentarze:

Unknown pisze...

Gratulacje! :D

Baw się dobrze ;)

homek pisze...

treeeejtor

khoci pisze...

podziw podziw podziw oO

:D

Prześlij komentarz