6 lutego 2009

soulmate: xkcd

Jest sobie taka strona komiksiarni, która zbiera na bieżąco wszystkie najważniejsze stripy ukazujące się w Polsce i na świecie. Korzystam z niej już od jakiegoś czasu i oprócz Garfielda, którego sprawdzałam codziennie od kilku lat, śledzę teraz pewnie ze 20 innych ;) Można dużo więcej, pasków jest do wyboru do koloru.

Jednym z moich ulubionych jest xkcd. Z paru powodów:
1. Ma rzadko spotykane abstrakcyjne a czasami mocno absurdalne poczucie humoru
2. Jest na poziomie akademickim ;)
3. Ma sporo odniesień do najnowszych technologii, odkryć naukowych i IT w ogóle, co pozwala mi być w miarę na bieżąco ;P
Ale dość gadania. Jako rzecze 日本語上級で学ぶ 「百聞は一見にしかず」 czyli jedno spojrzenie starczy za sto słów ;)

To jestem dokładnie ja:
:D
Someday the 'in popular culture' section will have its own article with an 'in popular culture' section. It will reference this title-text referencing it, and the blogosphere will implode.
cdn ;)

11 komentarze:

Nadia pisze...

Doszłam do 1. wake up.

i nie mam siły czytać dalej :P

Dopiero wstałam, śpię mentalnie jeszcze, kawy potrzebuję, a Ty mi każesz tyle czytać.

Następnym razem poproszę obrazki z samymi rysunkami, bez tekstu.

Czi!

Anonimowy pisze...

o, nowy soulmate;]

aneczka pisze...

Nadiu, widocznie nie dorosłaś do historyjek na poziomie akademickim. No cóż, zostają Ci fotoopowieści z Bravo albo reklamy w czasopismach ;]

Unknown pisze...

Słodycz :D
System metryczny jest moim faworytem!

No i mam kolejny powód, by przeklinać swój los za to, że nie mam normalnego internetu

Anonimowy pisze...

Myślałem, że xkcd czytają tylko osoby, które wiedzą co to jest 4096-bit RSA.
http://xkcd.com/538/

Z innych /akademickich/:
http://www.phdcomics.com/comics.php

aneczka pisze...

Google i wiki wiedzą prawie wszystko ;)
Phd też czytam :D Moje ulubione to:
http://www.phdcomics.com/comics/archive.php?comicid=1121

Anonimowy pisze...

Genialne!

Anonimowy pisze...

A korzystasz może z Google Readera? Jeżeli tak to zaznacz od czasu do czasu opcję "Share" jak jest jakiś dobry odcinek komiksu. :-)

Anonimowy pisze...

A jeżeli jesteśmy przy phd:
http://www.phdcomics.com/comics/archive.php?comicid=1062

I to moje ulubione:
http://www.phdcomics.com/comics/archive.php?comicid=1047

aneczka pisze...

GR to podstawa :D Tylko Homek się bawi w sprawdzanie wszystkiego ręcznie ;P
Ale komiksy czytam na komiksiarni, więc raczej nie będę miała ich jak udostępnić... Chociaż... Spróbuję je dodać do rssów i zobaczę jak to działa. Jak mi się będą wyświetlać wszystkie na raz jak wcześniej to nie będzie problemu ^^v

A phd genialne XD Thx.

Nadia pisze...

Elfka, może nie dorosłam :D
A może nie mogę czytać bloga rano, tylko wiecz, jak się już po całym dniu obudzę? :P

Prześlij komentarz