12 listopada 2008

wielki brat patrzy V

Przypominam o co w ogóle chodzi z wielkim bratem ;) To, co wklejam to hasła z wyszukiwarki, po których ludzie tutaj wchodzili. Zadziwia mnie niejednokrotnie jakich dziwactw ludzie szukają ;]

"日本語上級で学ぶ" Hihi, no ciekawe kto szuka czegoś o tym arcyciekawym podręczniku ;]
1 litr a kilo borowki
co bylo 4 stolica polski
homki drukarki
lewitujący meteoryt numer 1 dzisiejszego zestawienia *rotfl*
liczenie spoin czas
napisy japonskie w cerkwi
pan fu
sukiyaki western django shun nie zawiódł
wielki brat patrzy na dziewczyny

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

homki drukarki o.O???

aneczka pisze...

Mnie też to zadziwiło XD

JaneGreen pisze...

A co to to pierwsze po japońsku? Bo ja raczej japanese nie znam :(

aneczka pisze...

"Język japoński dla zaawansowanych" ;)

Unknown pisze...

Haha to z sukiyaki western django shun nie zwaiódł to moje;D haha, pamiętałam że takie zdanie masz w notce, i po tym szukałamxD

aneczka pisze...

Hihihi, no proszę^^
Dzięki za informację ^^v

Prześlij komentarz