6 stycznia 2010

podsuma roku suplement

W odpowiedzi na postulat Homka jeszcze jedna kategoria XD

  • Ambi/Malkontent/Mękoła Roku: aneczka ^^v
Bo jakże to tak, żeby Autorka nie wygrała ani jednej konkurencji ;P
Za Planistę tyrana na eurotripie, za mękolenie i wymuszenie fejsa na Homku, za nieustanne narzekanie jak to wszyscy wokół są niepozbierani, bezmyślni i niekompetentni oraz za Kącik Malkontenta ;P

późny edit: zapomniałam o jeszcze jednej kategorii. To dlatego, że laureat wykazał się dość dawno temu.

  • Chuj roku: mombushooooo

2 komentarze:

Homcio pisze...

Za trucie: 'wrzuć jakieś zdjęcia na fejsbuka, wrzuć' i za upierdliwe: 'ja nie robię więcej imprezy, nikt mnie o niczym nie informuję, plany się sypią, nie ogarniam, że ktoś może się spóźnić'

brawo, brawo!

aneczka pisze...

Ooo, dzięki że mi przypomniałaś: Twoje zdjęcia na fb to mój Sukces Roku :D

Aaach, w tej konkurencji chyba nikt mi nigdy nie zagrozi ^__^v

Prześlij komentarz